PERCEPCIÓN E PUBLICIDADE

Imaxe etiquetada para reutilización procedente de: https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwjc3KnvxZTnAhVRQhoKHZvqDDwQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.pxfuel.com%2Fes%2Fsearch%3Fq%3Dbrillo%2Bdel%2Bglobo&psig=AOvVaw3eNiEn1vao5bw3rzlu8jW0&ust=1579691021143169


Para comezar, aquí vos deixamos este material elaborado para a ocasión por Víctor Fernández do departamento de Filosofía para a materia de Psicoloxía no que se nos explican os resortes da percepción e da psique que son manipulados pola publicidad, e exemplos de como subliminalmente (e as veces explícitamente) o sexo é o reclamo principal. Estamos moi lonxe da igualdade.

Este material vainos servir como base para todos os traballos que iremos achegándovos nesta bitácora.


Comentarios